Länge sedan igen.

Ja de blir allt för länge mellan gångerna som jag skriver.
Men jag ska igen försöka göra nått åt detta hehe. (försöka var de)

Idag har vi varit runt på lite affärer med Cissi och Robban.
Kollat lite bilstereos,, de ät inte många som har öppet idag idag.
De blev ingen stereo utan en väldigt snygg matta
Till vardagsrummet, äntligen en riktigt röd matta.

På tal om köpa så har de hänt väldigt mycket sedan sist,
Vi har köpt en ny bil... Sköldpaddan.
Så himla skön att köra och mycket under huven, trodde jag aldrig ville byta bort calibran.
men nu ska vi nog sälja den.. någon som kanske är intresserad.
Nu blev de en BMW, har inte hunnit ta några fina kort på den ännu, men de kommer.

Har tagit de väldigt lugnt i helgen har varit så himla trött,
men de klart det tar på att komma in i jobbet igen.
Men imorgon är det jobb igen, och känner inte de minsta jobbigt,
jag vill till jobbet nu, och snart får jag byta grupp också då blir de ännu roligare.

Nästa helg blir de nog Ske-å och umgås med Ammy som jag träffar allt för sällan.
De blir kanske husbåt om de är fint väder, uppleva gamla minnen av att ro på vattnet mitt i natten,
men de är kanske för mörkt och kallt för de nu.
Typiskt att sommaren bara skulle försvinna så fort.

Just ja, vi köpte ett vitrinskåp igår, mycket köpa nu.
Vitt och snyggt hoppas de blir bra, ska hämta de senare i veckan.
Nu kan vi köpa lite grejer för att Robin har jobb ett tag, och har faktiskt fått förlängt.
Så himla skönt de känns då, om båda vi skulle ha fast jobb.
Men vi har de ganska bra ändå ska inte klaga alls.

Nej nu ska jag se ett avsnitt Paragraf 9 och sedan sova.
Natti natti, och ska försöka inte lämna de allt för länge innan nästa gång.

     
Calibran                                 Utsikt från vår balkong

RSS 2.0