All eld slocknar, om man inte håller den vid liv.

Fredag kväll och klockan är lite efter 23.
Jag sitter här och ser Mamma Mia i bakgrunden. (lyssnar)
Jag har ju faktist redan sett den en gång, men den var ju så bra.  (Honey, Honey)

Brevid sitter Robin och spelar BF med en polare så man får höra deras taktig.
Okej jag kanske inte är så insatt i filmen men bara höra i bakgrunden och man vill dansa iväg.

Imorgon ska vi nog fara iväg nån stans, inte till skeå utan vi far neråt i landet.
Kanske en sväng till Ö-vik, får se vad vi hittar på. En helg helt utan bestämda planer.

Nu är iaf min första vecka i min nya grupp på jobbet avklarad.
De är så himla skönt, får jobba med de jag vill absolut mest.
Om jag får vara kvar i gruppen så stannar jag nästan för alltid.. =)
Sedan är de en så himla trevlig och rolig grupp.
I onsdags var vi ut och åt på Lottas tillsammans för att lära känna varandra.
De är jag och två till som är nya i gruppen.

Helgen har knappt börjat med de känns som jag måste stiga upp imorgon (tidigt alltså)
Men jag kan sova ut, fast känner mig redan trött typiskt när man inte behöver lägga sig.

Jag sitter och försöker flytta över bilder till datorn från mobilen.
Men de verkar inte gå nå bra, den vill inte.
Typiskt jag som tänkte visa bilder på nya bilen.
Pluttan. men de får bli nästa gång.

Nu håller mina ögon på att somna.
Så jag ka

RSS 2.0