Då har jag också börjat

Äntligen, nej så kanske jag inte ska säga.
Jag har ju faktiskt också fallit i fällan.

Jag har nu fixat och trixat lite tills jag fick alla saker på rätt plats.
Är iaf klar med grunden, får jobba vidare på detta.

Har sett Mamma Mia ikväll med Ann, den var så himla bra.
Precis som Ann skrev i sin blogg, man ville hoppa, springa och sjunga.
Blev så himla glad av den filmen.
Kan verkligen rekomendera att se denna.

Men nu ska jag bara slå ihjäl lite myggor som kommit in och sedan gå och sova.
Tiden bara rann iväg när jag började med denna bloggen.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Ann

Ååh, jag är helt såld på Mamma mia! Jag kommer bli den första som köper den när den kommer ut på DVD! ;) Vad fin bloggen blev föresten! :)

2008-07-16 @ 18:26:21
URL: http://annpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0