Duggregn, mulet, 17 grader och tisdag

Sitter och spelar lite poker på nätet.
Fördriver lite tid, de är ju ändå så dåligt väder.
Har varit ute och handlat och kollat på lite saker som vi kanske ska köpa till lägenheten.
Mycket man vill ha.
Trätrall
Utemöbler
Vitrinskåp
Diskmaskin
Vardagsrumsmatta
Lampa till Vardagsrummet.
Gardiner, vardagsrum och sovrum.

De var ändå ganska längesedan vi flyttade in men de har gått lite segt när "karln" har varit arbetslös.
Så får ta en sak i taget.

Imorgon fyller killen år. 25 bast, har just köpt hans present hoppas han blir glad de tror jag, han har tjatat så om detta.´
Blir de nog att gå ut och äta gott på "Garaget" sedan kommer de säkert lite främmande som vill fira honom.
Imorgon ska jag baka nått gott att bjuda på.

Igår regnade de inte lite, hela dagen. ja jag ville då inte gå utanför dörren.
Imorske stod det vatten i våra planterade Habonere på balkonen.
Men hoppas de överlever nu efter jag försökt hälla ut allt överskott av vatten.

Helgen var i alla fall fantastisk, var i Ske-å fick fint väder kunde solade, badade, var ute och prövade tandemarn.
Robin fick även sin första fisk för i år, jag har redan hunnit fått ett par.
Kanske för att han aldrig brukar ha tålamod att meta, utan vill bara kasta kastspö.

Nu ska jag slappa och ha de bra, vad ska man annars göra i detta regn och rusk.

Ha de bra där ute i duggregnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0