Sol i sinne

Onsdag och klockan är mycket.

Märker att de går längre och längre mellan gångerna jag skriver nu mera.
Men få bli mer ordning på de sen.

Helgen var underbar, åkte till Härnösand.
Solade, blev bränd, åkte båt, båt in på donken (nästan) och tog de lugnt.
Väldigt skön helg, inte lika skönt när man skulle hem och ville hällst inte sitta,
för att byx linningen gjorde så ont där jag hade bränt mig.

Igår åkte jag till Ske-å tillbringade första kvällen och natten på husbåten.
Testade fiskelyckan som bara blev små mört.
Sedan på morgonen var mamma och pappa mer än badsugna. :D
Inte varje år kan jag säga.. hehe

Idag blev de städning av bil, och sedan åkte jag till Korängesjön med Ann.
Där var de mycket varmare att bada än Holmsvattnet.
Men de är inte så konstigt, den är några gånger större.

Men nu ska jag nog ta och sova, de börjar vara sent och imorgon väntas Boviken och sedan suring på husbåten.

Natti Natti

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0